TAŞRA BASKISI

İSTANBUL VE TAŞRA BASKILARI AYNI ANDA ÇIKAN BLOG

Benim Umudum Vardı!

Onur Güler 18 Ekim 2010 ,


Benim bir umudum vardı! Ankaragücü maçına gideceğimde etrafımdakiler "Bitik Galatasaray'ı mı izlemeye gidiyorsun?" şeklinde bana sorduklarında benim hala umudum var dedim. Ali Sami Yen'deki son maçlarda Galatasaray'ı yalnız bırakmamak ve yeni yıl ile beraber ulaşamayacağımız o havayı yeniden solumak istediğimi söyledim. Ne yazık ki sahada gördüklerdüklerim hiç de olumlu değildi.

Dün gece beni rahatsız eden durumlara bakacak olursak; Ali Sami Yen Stadyumu'nun çimlerinde aşık olduğum takımın formasıyla top koşturan futbolcular, Fatma Nine gibi beni de hayal kırıklığına uğrattı. Milan Baros dışında koşan, mücadele eden ve umut veren bir isim bulamadım. Ayhan Akman'ın bu sıkıntılı zamanlarda, önümüzdeki hafta Fenerbahçe maçı olduğunu bile bile şuursuz hareketi ile kımızı kart alma çabaları "Kaptan" olması açısından rahatsız ediciydi ve durumun neden böyle olduğu hakkında ipucu veriyordu. Empati kuracak da olsak, olaylara at gözlüğü ile bakmayan herhangi bir insan da olsak kaleci Ufuk'un kırmızı kart almasının ardından tribünler tarafından yuhlanması rezil bir durumdu.

Sahada ruhsuz bir şekilde dolanan isimler dışında aynı takımı desteklediğim adamların davranışlarından ötürü utandım. Onlarla aynı ortamda yer alıyor olmaktan dolayı rahatsızlık duydum. Arda Turan'a destek yağdıran, Fatma Nine'ye sevgi gösterilmesiyle iyi başlayan gece Kapalı'dan başlayıp tüm tribünlere yayılan "İmparator Fatih Terim" ve "Rijkaard istifa" sesleriyle son buldu. Oynanan futbolu beğenmeyebilirsin, Frank Rijkaard'ı sevmeyebilirsin ve hatta istifaya da davet edebilirsin. Ancak isim vermek rahatsız edici. Bu olaylar bana Galatasaraylılığımı sorgulattı. Aynı Efe Yılmaz'ın "Elved Galatasaray" başlıklı yazısındaki duruma geldim. Adaşım Onur Saygın, bugünkü yazısında sona A harfini eklemiş ama ben daha ekleyemiyorum.

Son olarak Adnan Polat, yakın zamanda Frank Rijkaard ile sözleşme uzatmayı düşündüğünü belirtmişti hatırlarsanız. Polat'ın kafamda oluşan portresinde özellikle de bu sözleri söylemişken, ne kadar baskı olsa bile Hollandalı ile yolları ayıracağını zannetmiyorum.

0 yorum

Yorum Gönder