TAŞRA BASKISI

İSTANBUL VE TAŞRA BASKILARI AYNI ANDA ÇIKAN BLOG

Kocaman Cevaplar

Atilla Nesipoğlu 8 Ağustos 2010 ,


Konumuz efsane oyuncuların takımın başına getirilmesiyse çizgiyi baştan çekip Aykut Kocaman ve diğerlerini ayırmak lazım. Örneğin Rıdvan Dilmen takımın başına getirildiğinde forvet transferi istemişti. Bu talebi karşısında ona uygun görülen futbolcu Yaw Preko olmuştu. Oğuz Çetin durumu en zorlu olanı. Önce Mustafa Denizli peşinden de Lorant'ın yardımcılığını yaptı. Özellikle Lorant'ın paramparça ettiği kadronun yönetimi ona verildi. Verilen trasfer sözleri yerine getirildi tabii ki. Oğuz Çetin'in forveti Beschastnykh olmuştu.

Tekrar Aykut Kocaman'a dönelim. Ben 82 doğumluyum ve Oğuz, Aykut, Hakan ve özellikle Rıdvan Dilmen'i izleyerek bu formanın sevdalısı olduk doğrudur. Vefasızlık yapmıyoruz Aykut Kocaman'ı hala çok seviyoruz. Ama bu sevgi beni kör etmiyor. Aziz Yıldırım'ı başkan olarak başarısız buluyorum. Ama bu sezon bundan öncekilerle bir değil bunu da görebiliyorum.

Aykut Kocaman bir sezondur takımın sportif direktörü olarak çalışıyor. Adnan Sezgin ve G.Saray'ın transferlerinden her fırsatta şikayet edenler unutmuş olacak ki Aykut Kocaman'ın bu takıma transferleri Andre Santos, Christian, İlhan Eker ve Caner Erkin. Bu dört adamdan üç tanesi Young Boys maçının en kötüleri. Yönetim forvet transferini bir türlü bitiremedi eleştirilerine de değinmek lazım. Asamoah Gyan'ı istiyor Aykut Kocaman. Aziz Yıldırım değil yanlış olmasın Aykut Kocaman özellikle istiyor. Ben de dua ediyorum bu transfer hiç bitmesin diye. 16 milyon euro eder mi Gyan sizin yorumunuza bırakıyorum. Diğer istekleri yerine getirildi  Aykut Kocaman'ın Stouch alındı, Krasic yerine onayıyla Dia geldi.


İstediği bütün adamları aldıktan sonra zaman da verelim destek de Aykut Kocaman'a. Dert değil kimlere verildi destekler Aykut Kocaman'dan mı esirgeyeceğiz. Ama o da bize bir şeyler versin. Bir aydır takımla beraber, mucize beklemiyoruz ki üst üste 5 pas yeterli bizim için! Kötü sonuçlar sonrası oyuncularını ipe çekmesin hep beraber daha iyiye gideceğiz desin. Ve tabii ki Alex'e dokunmasın. Rıdvan Dilmen'i eski hızında olmadığı için jübileye zorlayan, kendisini ve Oğuz'u eski kazanma hırsları yok diye takımdan gönderen Ali Şen olmasın!

0 yorum

Yorum Gönder