TAŞRA BASKISI

İSTANBUL VE TAŞRA BASKILARI AYNI ANDA ÇIKAN BLOG

Högh Sağlıklı

Serhat Gürcan Gündüz 29 Eylül 2010



Dün okuduğumuz haberler üzerine bir yazı yazmıştım Jes Högh'ün sağlık durumu ile ilgili. Bir çok gazete ve internet sitesindeki haberler bu şekildeydi. Hatta Fenerbahçe eski oyuncusu için geçmiş olsun dileği bile yayınladı. Bende bunun üzerine "demek ki hasta" diye düşünerek yazmıştım o yazıyı.

Bugün ise sevindirici bir haber geldi kendisinden. Kendisi gayet sağlıklıymış. Kişisel facebook hesabı üzerinden, "Türkiye'deki sevenlerim; kendimi çok iyi hissediyorum. Çok hasta olduğum yönünde söylentiler çıkmış. Bu gerçek değil. Kendimi çok iyi hissediyorum!" diye yazmış. Sağlıklı olmasına gerçekten çok sevindim. Kendisinden de özür diliyorum, onun hayata tutunmaktan vazgeçeceği haberine inandığım için.

0 yorum

Yorum Gönder