TAŞRA BASKISI

İSTANBUL VE TAŞRA BASKILARI AYNI ANDA ÇIKAN BLOG

Karabükspor Kazandı

alican demir 2 Ekim 2010


Yine bu blogdaki arkadaşlarla beraber çıkardığımız spor iletişim dergisi için konuları paylaşırken, Karabükspor bana düştüğünde üzülmüştüm. Ne yazabilirdim ki çok az bildiğim bir takımla ilgili derken, "Livorno'luyuz hocam" yapmacıklığından gerçekten çok uzak bir duygusallıkla sevmeye başladım bu takımı.( http://www.slideshare.net/maradonaefe/spor-iletiim-2-say bu linkten ulaşabilirsiniz yazıya.) 3700 Kardemir işçisi kulübe aylık 20 tl ödüyor. Kulübün ayakta kalmasını sağlayan en önemli kaynaklardan biri bu. Bunu öğrenip de etkilenmek için futbol dilencisi olmaya bile gerek yok. Ayrıca kulübün her 1 mayıs'ta yerli-yabancı tüm oyuncularıyla meydanlarda yerini alması da takdire şayan.

Saha içine dönersek de yerli ve özellikle yabancı seçimlerindeki başarılarıyla, tecrübeli teknik direktörüyle geçen sene bank asya'yı domine etmiş bir takımdı Karabük. Böyle takımların aynı sezon geldiği yere geri dönmesine öyle alışıldı ki aynı durumun Karabükspor için de gerçekleşeceği düşünülüyordu. Ama Karabük'ün oturmuş bir sistemi, bu sistemi işleten deneyimli bir teknik adamı ve çok underrated bir kadrosu vardı. Bu da başarıyı getirdi. Son 4 haftada 3 galibiyet 1 beraberlik almış bir takım Karabükspor. O yüzden bir Galatasaraylı olarak, böyle bir maçın ardından "Öyle penaltı mı olur? Cana niye çıktı? Aydın'ın girmesi doğru muydu? Peki ya Misimovic? Elano sorunsalı vs gibi konulara girmeyi reddediyorum. Bunun yerine Güney Afrika Ligi'nden transfer edilmiş Emenike'yi, Yasin Avcı'yı, ligimizin şu anda en beğendiğim oyuncularından olan Cernat'ı, CM efsanelerinden Hakan Özmert'i, Beşiktaş'tan aman gitsin de ne olursa olsun denilerek gönderilen Seric'in konuşulmasını tercih ederim. Maçı da kafamda şöyle özetliyorum: " Formda ve oturmuş bir kadrosu olan Karabükspor iyi futboluyla yine iyi bir form yakalamış ama oyunuyla kimseyi pek de tatmin etmeyen Galatasaray'ı mağlup etti. Hak ettiği 3 puan'ı da aldı. Gerekirse yarın başka bir yazı yazarım Galatasaray'la ilgili ama en azından maç akşamı Karabükspor'un konuşulmayı hak ettiğini düşünüyorum.

0 yorum

Yorum Gönder