TAŞRA BASKISI

İSTANBUL VE TAŞRA BASKILARI AYNI ANDA ÇIKAN BLOG

Colin Kazım Sana Daha Ne Lazım?

Serhat Gürcan Gündüz 28 Temmuz 2010 ,


Ben başka bir oyuncu tanımıyorum Kazım kadar şans tanınan. Artık şansından mı kaynaklanıyor, yoksa eğlenceli bir tip olmasından mı bilmiyorum ama Fenerbahçe taraftarı bir türlü kurtulamadı bu beladan. Tıpkı Güiza gibi. Gerçi onun durumu daha çok parasal bir mevzu. Neyse, geçen sezon adı ne kadar saçma sapan haber varsa karıştı Kazım'ın. Otel odalarında partiler, maç gecesi gece kulüplerinde yakalanmalar, trafik kazaları vs. Ama tek bir maç yok Kazım'ın kurtardığı. Hatta iyi giden maçları batırmışlığı çok fazla. İnönü stadındaki Beşiktaş maçı mesela. Takımdan gönderilecekti, dediler ki "bir sürelim biz bunu akıllanır belki", yolladılar Fransa'ya. Geri geldi dakika bir gol bir, evinde süt kuzularını pitbull cinsi köpeklerine yedirdiği yönünde haberler çıktı. Tabi ki gerçekliği kanıtlanamadı. Hatta ben şahsen çok tepki gösterdim o habere. Bir insanın, kim olursa olsun bu şekilde hedef gösterilemeyeceğini, bunun gazetecilik olmadığını savundum. Konuyu dağıtmadan Kazım'a ne lazım onu söyleyeyim. Kazım'a askerlik lazım. Onun bu vurdumduymaz tavırlarının düzeleceği tek mekan "askeriye".

Bak şimdi... Özer sakat, Dia hazır değil, Mehmet Topuz sakat, Stoch sağ kanat oynayabildiği için yazıyorum Caner ve Uğur Boral sakat, Deivid hariç yarıştığın şuan kimse yok. Adam gibi oynamanı geçtim, 2 dakika uslu çocuk olsana. Hazırlık maçları olsa, hadi derim ki "düzelir lig başlayınca, sorumluluk alınca" abicim sen bunu Şampiyonlar Ligi Ön Eleme maçında yapıyorsun. Saçma sapan bir faul, ardından topu istop oynarcasına havalara atmalar. Sonra ikinci karttan kırmızı, hop takımı 10 kişi bırak. Ne gerek var Kazımcım. Tam Young Boys gardını indiriyordu ki, sen kırmızıyı yedin, kroke olmuş boksörü kendine getirdin. Bu sorumsuzlukla sana kız vermezler Kazım. Askerde çok dayak yersin sen Kazım. Merak ediyorum, şu hareketlerden sonra hangi takımda yer bulabilirsin kendine? Yetenekli adamsın birde üstelik. Aykut Kocaman'ın söylediği "oyunculara taviz verilmeyecek" lafını sana çeviren olmadı mı Kazım Kazım? Şu maçtan sonra değil ilk 11'e, 18'e girersen şanslısın Kazım.

1 Yorum

  1. kazımın yerinde altyapıdan takıma kazandırılmış bir oyuncu olsaydı çoktan taşlanmıştı...

     

Yorum Gönder