TAŞRA BASKISI

İSTANBUL VE TAŞRA BASKILARI AYNI ANDA ÇIKAN BLOG

Büyücü Bizimle Kaldı

Efe Yılmaz 18 Temmuz 2010 ,

Geçen sene devre arası Türkiye Kupası maçında sakatlandığından beri, bir Kewell belirsizliğidir sürüyor. Bu belirsizlik peşinden tartışmalar ve hatta kutuplaşmalar getirdi. Nonda-Kewell tercihi, Kewell'ın doktorlarla yaşadığı problemler, uzayan sakatlık derken sezon bitti ve hala uzatılmamış bir sözleşme vardı. Bugün ise sözleşme uzatıldı. Ben futbola kazanma hedefli yaklaşmayan birisi olarak çok memnun oldum. Bu memnuniyetimi belirttiğim sırada sosyal medyanın güzide sitesi twitterda Galatasaray taraftarının Kewell'ı niye sevdiği ve Kewell'ın takıma neler verdiği yönünde bazı karşı fikirler vardı. Saha içi performansının ayrıntılarına girmeden Kewell sevgimi anlatmak istiyorum.

Futbol her şeyden önce oyun. Oyun ise kazanmak için değil, eğlenmek için yapılan bir eylem. Bu oyun Kewell gibi futbol sanatçıları ile daha güzel. Aldığı para, kaç maç sakat olduğunu umurumda değil. Nasıl ki bir adam bir kadına aşıkken onun başkalarına kötü gözüken yönlerini görmez, benim Kewell'ı görüşümde bu. Sahada oynadığı süre ister 5 ister 90 dakika olsun, sarı kırmızı forma (hatta mor forma) ona bir başka yakışıyor. İşte bu başkalığı bu sevgiyi duymayan insan anlayamaz. Anlamayanı eleştirmemek lazım, ama bu sevgiden yoksun olanlarda bizim aşkımızı sorgulamasın.Şutları, pasları, takımı için ortaya koyduğu mücadele, hırsı hepsi bu hayranlığın oluşumunda çok önemli. Hatırlayın geçen sene Antalyaspor maçlarından birinde Yalçın kendisine gereksiz sertlik yapınca nasıl kalkıp kafa tutmuştu ve bu isyanını kurallara uygun yapmıştı.

Saha dışında ise, profesyonel bir futbolcu olarak onun tesislerde bulunmasının bizim yavru aslanlar için önemli olduğuna inanıyorum. Oturması kalkması, takım içindeki liderliği, o bize asil gelen duruşu ile gençlere örnek olmasını istiyorum. Arda bile futbolunun ve hayat görüşünün üzerine bir ekleme yapacaksa bu Büyücü'den öğrendikleri ile olacak. Hepsini geçtim, o gençlere Şampiyonlar Ligi finali nedir, kazanmak nedir bunları anlatacak bir ismin olmasını istiyorum. Ne rakamlar umurumda ne aldığı para. Bizimle kaldı, ben çok mutluyum. 3 kuruşluk adamları başımıza taç yapmamızı beklediler yıllarca. Yıllarca biz Hagi yaratmaya çalıştılar. Oysa hepsinin yeri ayrı olabilirdi gönlümüzde. Hagi gönlümüzün bir yerinde, Kewell başka bir yerinde. Dediğim gibi rasyonel hayatın bütün sevimsiz gerçeklerinden uzak, Kewell'ın bizimle kalmasından çok mutluyum. Onu sahalarda göreceğim günü iple çekiyorum.

0 yorum

Yorum Gönder