TAŞRA BASKISI

İSTANBUL VE TAŞRA BASKILARI AYNI ANDA ÇIKAN BLOG

Your Time Has Just Come

Ahmet Bozada 12 Temmuz 2010 ,

Ve nihayet.. 2010 Dünya Kupası Şampiyonu İspanya... Futbol tarihinde "şampiyon olamamış en güçlü takım" yaftasını sırtına geçirmiş bir takım İspanya.. Ya da öyleydi.. 2008 Avrupa Şampiyonu apoletinin hemen 2 sene sonrasında gösterdiği performansla "üstün başarı madalyası"nı da taktılar boyunlarına boğalar..

Futbol sevgisinin yüreğimde filizlendiği günden bu yana tam 6. Dünya Kupası'nı geride bırakıyorum.. İtalya 90'dan Güney Afrika 2010'a kadar dile kolay 20 koca yıl.. Futbol sadece futbol değildir ya hani.. Sevgiyle, coşkuyla, bazen hüzünle bazen hayal kırıklığıyla beslenir ya.. Hayat gibi.. Müzikle de beslenir hayat.. Aslında konu futbol olunca pek te topa girmiyorum malum bu blogta.. Çok sevdiğim blog yazarı kardeşlerimin engin ilgi ve bilgilerine saygımdan. Tamam seviyoruz elbette bu oyunu. Tekniğinin, taktiğinin, transferinin, renklerinin, liglerinin peşinden de koşturuyoruz.. Lakin hayat gailesinde artık.. Aynı ilgi ve bilgiyi aynı tazeliğiyle yürütmek pek te kolay olmuyor.. Hele ki futbolun diğer ufak kardeşlerine (basketbolu, voleybolu, tenisi, atletizmi vs..) üvey evlat muamelesi yapmamak için.. Aynı ilgiyi aynı bilgiyi aynı sevgiyi paylaştırmak.. Zorlayan biraz da bu.. Sürekliliği..

Ne diyordum.. Çok dağıldım. E tabii söz konusu futbol romantikliği olunca. Uçuşan duyguları toparlamak ve anlamlı bir hale sokmak.. Pek te kolay olmuyor.. Üstad Tanıl Bora'ya selam olsun.. Müzik diyordum.. Pink Floyd'u özel bir yere koyarsam (ki koymazsam da olmaz), Iron Maiden gelmiş geçmiş en iyi rock-metal grubudur.. Özelimde.. Nerden çıktı bu Iron Maiden.. Ben çıkardım galiba, biraz da zorlayarak mı oldu ne.. Bilinç akışı oldu biraz da. Casillas kupayı ellerinin arasına aldığında.. Aklıma şu cümle geldi: "Your time will come". Güzide grup Iron Maiden'ın güzel şarkısı "The Wicker Man"in meşhur nakaratı.. Yüce ses Bruce abimizin çığlıkları yankılandı kulağımda bir anda.. Güzel İspanya için..Büyük İspanya için yankılandı.. Yıllardır sanki bir İspanyol gibi özlemini çektiğim bu hezeyan için yankılandı..

Ve evet İspanya.. Şimdi tam da burada.. Your time has just come.. Kutlansın doyasıya!

1 Yorum

  1. Zamanları geldi ama bundan sonra geçer gibi geliyor bana. Sanki bu son gibi. 2012'den itibaren İspanya'nın bu kadar dominant olabileceğini düşünmüyorum.

     

Yorum Gönder