TAŞRA BASKISI

İSTANBUL VE TAŞRA BASKILARI AYNI ANDA ÇIKAN BLOG

Adam

Atilla Nesipoğlu 15 Ağustos 2010 ,


Şampiyonluğa oynayan ve her maçını kazanması beklenen takımın en genç oyuncusu sizsiniz. Bir yanınızda Quaresma diğer yanınızda Guti hemen önünüzde Nihat var. Tırnaklarınızla kazıya kazıya gelmişsiniz buralara. Altyapıdan, A takıma çıkmanın R.Madrid'e transfer olmakdan daha zor olduğu bir ülkede. Ne yapardınız siz olsanız. Kendinizi bu "adamın" yerine koyun. Hiçte hava basmayın çatır çatır oynardım diye. Yaşayanlar daha iyi bilirler. O anlarda beyne oksijen gitmez, ayaklar titrer. Bana inanın topu aldığınızda flu gözlerle pası verecek bir abinizi arardınız.

Fark yaratmaya kararlı ki Necip olması gerekenin aksine risk alıyor. Dikine oynuyor. Defansif orta saha oyuncularına kazma gözüyle bakılan bu memlekette geri adım atmıyor. Taraftarların havaalanında törenlerle karşıladığı parlak transferlerin arkasını kolluyor. Bu da yetmiyor şampiyonluğu getiren adam denilen Ernst'i sırtlıyor, tribünlerin göz bebeği Ferrari'nin gediklerini kapatıyor.

Kendimi de içine kattığım bir çok futbolcu olma sevdalısının eriyip gittiği bu çarkın içinden çıkabilen bu "adamı" izlemekten başka bir keyif alıyorum. Ben de onunla pres yapıyorum, ben de onunla çalım atıyorum, ben de onunla tekmeye kafamı sokuyorum. Umarım hep metrobüsle gidersin işine bizler gibi. Ama hep o yeşil sahada kalırsın bizlerin tersine Necip Uysal.



Not: Fatih Altaylı'nın köşesinde yer alırdı eskiden hala var mı bilemiyorum. Ne zaman adam oluruz sorusunun cevapları. Bir tane de benden gelsin. Ne zaman adam oluruz? Necipler'i; Quaresmalar'dan, Gutiler'den, Alexler'den ve hatta Hagiler'den önce tribünlere çağırdığımız zaman!

0 yorum

Yorum Gönder