TAŞRA BASKISI

İSTANBUL VE TAŞRA BASKILARI AYNI ANDA ÇIKAN BLOG

Oscar goes to Adnan Sezgin

Efe Yılmaz 20 Ağustos 2010 ,


Bu konuyla ilgili 2 cilt kitap yazılabilir aslında ama ben son bombayı vermek istiyorum. Ali Ece Abi az önce bombayı patlatınca Lig Radyo'da kalbim sıkıştı. Olayı kısaca özetlemek gerekirse, Manchester City'den ayrılma kararı veren Stephen Ireland, Neill ve Kewell'ın kendisine Türkiye'yi övmesi sonuçu buraya gelmeye karar verir. Menajerlik şirketi, Adnan Sezgin'i arar ve oyuncumuzun niyeti Galatasaray'a gelmektir. İsterseniz bu konuyu bir görüşelim der. Adnan Sezgin ise "Ben öyle bir oyuncu tanımıyorum ve bu yüzden ilgilenmiyorum" der.

Şimdi büyük ihtimal habere yalanlama gelir ama bu yalanlamanın benim gözümde değeri yok,Ali Ece Abi'nin sözü benim için, ciğeri beş para etmez bazı adamlara göre daha önemli. Türkiye'nin batıya açılan yüzünün düştüğü bu durumu görmek içimi acıtıyor.

2 yorum

  1. "Yok canım öyle dememiştir" diyesim var ama resimde ki ifadeye bakınca "kesin öyle demiştir "diyesim geliyor.

     
  2. Adnan Sezgin: Pires pahalı olduğu için vazgeçtik, buna karşın; hem ucuz hem de aynı işi yapabilecegini düşündügümüz inamotoyu getirdik. ztn piresi getirsem real madridde yönetici olurdum.

     

Yorum Gönder