TAŞRA BASKISI

İSTANBUL VE TAŞRA BASKILARI AYNI ANDA ÇIKAN BLOG

Aday Kadro

Efe Yılmaz 7 Ağustos 2010



Guus Hiddink, çarşamba günü oynanayacak Romanya maçının aday kadrosunu açıkladı. Hiddink'in varlığından son derece mutlu olan birisi olarak büyük hayal kırıklığına uğradım çünkü aday kadroda değişen bir şey yok.

Kaleciler: Volkan Demirel (Fenerbahçe), Hakan Arıkan (Beşiktaş), Onur Recep Kıvrak (Trabzonspor)
Defans: Sabri Sarıoğlu, Gökhan Zan, Servet Çetin, Hakan Kadir Balta (Galatasaray), Gökhan Gönül (Fenerbahçe), İbrahim Kaş (Getafe)
Orta Saha: Emre Belözoğlu, Selçuk Şahin, Kazım Kazım (Fenerbahçe), Arda Turan (Galatasaray), Hamit Altıntop (Bayern Münih), Mehmet Aurelio (Real Betis), Nuri (Dortmund), Ozan İpek( Bursaspor)
Forvet: Tuncay Şanlı (Stoke), Sercan Yıldırım( Bursaspor), Nihat Kahveci(Beşiktaş), Halil Altıntop (Frankfurt), Mevlüt Erdinç (PSG)

Evet ben de biliyorum stoper havuzu yeteneksiz oyunculardan oluşan bir ülkeyiz. Ama bu havuzuna eklenecek bir Ömer Toprak'la  işler değişebilir. Bilmiyorum oyuncunun tercihi ne yönde olur, en azından bu girişimle ilgili haberler duymak bile yeterdi. Bana bazı şeylerin eskisi gibi olmayacağını anlatırdı en azından. Ömer'i geçtim bir tane bile yeni gurbetçi futbolcu yok. Bu demek ki 2012'yi izlerken yeni Mesut'a iç geçireceğiz, Serdar'ın yedek kalmasına üzüleceğiz. Ama çok şükür elimizde Gökhan Zan var. Gerçi aldığım habere göre Gökhan'ın kendisi milli takım kampına gelecek, omuzu evde kalacakmış. Ömer Erdoğan'ın en azından yedek olarak düşünülüp çağrılmaması ise futbolun başka bir enteresanlığı sanırım.

Orta sahada ise 2012'de 35 yaşında olacak Mehmet Aurelio'yu denemek gerçekten beni dumur diyarlarına götürdü. Necip'in Türk pasaportu olmadığını öğrendiğim an ise şok geçirdim. Şu takımın oyuncuları kara tahtaya yazılırken Nuri Şahin niçin ilk yazılmıyorsa, aslında benzer sebeplerden dolayı bu kısır döngüden çıkamıyoruz. Daha ilginci ise Kazım Kazım'ın olduğu kadroda, Volkan Şen'in olmayışı. Kayserili Abdullah Durak'ın ise sanırım kimse farkında değil.

Evet ben de milli takımın kulüp takımı gibi ağırlıkla aynı oyunculardan kurulması gerektiğini düşünüyorum. Ama eğer bizim kulüp görünümlü milli takımımızda İbrahim Kaş, Gökhan Zan, Aurelio, Şelcuk Şahin ve Halil Altıntop olacaksa bu ancak Oğuz Çetin tercihinin ne kadar yanlış bir hamle olduğunu gösterir hepimize.

Hiddink geldiğinde Oğuz'un varlığına rağmen çeşitli hayaller kurmuştum. Biliyordum yıllardır kronikleşen sorunlarımız bir kişinin gelmesiyle bitmeyecekti. Ama daha fazlasını umut etmiştim. Şimdi tek isteğim bir an önce Oğuz Çetin'in etkisiz elemanlığını fark eder ve kendisine yeni bir yardımcı ister. Yoksa işler yaş.

4 yorum

  1. Aynen katılıyorum. Vaktim olsa benzer bir şeyi ben yazacaktım blogta. Ellerine sağlık...

     
  2. güzel yazı olmuş efe sağolasın. yalnız benim anlamadığım bu hiddink göreve geldi geleli hiçbir şeyin neden değişmediğidir. fatih terim kadrosu, taktiği, ruhu hala devam ediyor milli takımda.

     
  3. abi işte onu anlamak mümkün değil. bence oğuz hiddink'in gazozuna falan ilaç atıyor. ama ben umutluyum hiddink'ten sezon başlaşın iki ay içinde çözer kendisi bizim futbolumuzu ve ligimizi

     
  4. Birde Hakan Balta'yı yedeklemesi için Vederson'u çağırsalarmış tam olacakmış

     

Yorum Gönder