TAŞRA BASKISI

İSTANBUL VE TAŞRA BASKILARI AYNI ANDA ÇIKAN BLOG

Hayallerine Koştu

Atilla Nesipoğlu 1 Ağustos 2010


Cumartesi gecesini dışarda arkadaşlarla birlikte geçiriyorduk. Bulunduğumuz mekanın en ücra köşesindeki televizyon kıpkırmızı olunca dikkatimizi çekti. Sonra içeri giren Efe verdi haberi. Nevin Yanıt 100 Metre Engelli Avrupa Şampiyonu olmuştu. Muazzam bir başarı kazandı Nevin Yanıt. Bugüne kadar Avrupa Şampiyonları'nda sadece 5 kez madalya kazanabilmiş bir ülkede hem de 100 metrede gibi çok tenik ve zor bir branşta altın madalya kazandı.



Yarış sonundaki sevincini ve açıklamalarını eve gelince izledim. Onunla birlikte bir kez daha sevinip gururlandım. Türk olduğu için değildi gururlanmamın sebebi. Zor şartarda çalışmasına rağmen pes etmeden başardıkları içindi. Doğru işler yapıldığında başarının geldiğini tekrar hatırlattığı içindi.



Bitiş çizgisini geçtiğinde resmen delirdiğini ve çok büyük mutluluk yaşadığını söyledi uzatılan mikrofonlara. Hayalinin gerçek olduğunu belirtip, 12:63'lük dereceyi yarıştan önce yazdığını söylerken inandım ben ona. Ama beni en çok etkileyen sözü "Sanki öğle uykusuna yatmışım kaldıracaklar gibi" oldu.



Umarım hiç kalkmazsın bu rüyadan Nevin Yanıt. Bizi de uyandıran olmaz bu tatlı uykudan. Daha önce de görmüştük benzer rüyayı Süreyya Ayhan'la. O kabusa dönmüştü. İnanıyorum ki bu kez farklı olacak. Yarış sonunda keşke Dünya Şampiyonası olsaydı dedin. Umarım Dünya Şampiyonasını kazandığında hep beraber Olimpiyatlar olsaydı deriz.



0 yorum

Yorum Gönder