TAŞRA BASKISI

İSTANBUL VE TAŞRA BASKILARI AYNI ANDA ÇIKAN BLOG

Anladım ki Biz Sana Aşığız

Efe Yılmaz 30 Ağustos 2010 ,


Kazanmaktan önemli bir şeydir benim için takımı sevmek. O yüzden skora bakmaksızın takip etmeye çalışırım takımımı ve belki o yüzden duyguları hep ön planda tutarım oyunu anlamaya çalışırken. Dün fark ettim ki ben ve benim gibi düşünen Galatasaray taraftarı Arda Turan'a çaresizce aşık. Hani ilk kez birisine aşık oluruz yahut olduğumuzu düşünürüz toy olduğunuz zamanlarda, hatalarını görmemeye çok müsaitizdir. Hatta eksik taraflarını bize söyleyen dostlarımıza kızar, onu hep savunuruz. O hep en güzeldir, en iyidir, gönlümüzdeki yeri başkadır. Bize ne kadar hoyratça davranırsa davransın, biz hep onun gel demesini bekleriz. Bizi ne kadar üzerse üzsün, söylediği tek güzel söz her şeyi siler atar.

İşte ben Arda Turan konusunda böyleyim. Onu çok seviyorum, bildiğim eksiklerini aklıma gelince başka şeyler düşünüyorum. Her sohbette onu koruyorum aklımca ve o beni üzdüğünde küssem bile sonrasıdna tek güzel sözüne kanıp kapılıyorum gene ona. Kendisi hakkında sayfalarca yazı yazılabilir belki ama ondan tek bir ricam var. Ne olur sevenlerini üzme Arda.

0 yorum

Yorum Gönder