TAŞRA BASKISI

İSTANBUL VE TAŞRA BASKILARI AYNI ANDA ÇIKAN BLOG

Çelişkiler İçinde

Atilla Nesipoğlu 3 Eylül 2010





İki saate yakın bir süre Ntvspor'un konuk oldu G.Saray Başkanı Adnan Polat. Bir çok konuya değindi, tünelden çıkıyoruz dedi. Mali sıkıntıların artık geride kaldığını anlattı, yeni projelerden bahsetti. Güzel güzel dinledim. Her ağzından çıkana inanır oldum. Kendinden emin görüntüsü ve rahat konuşması ile etkiledi beni Başkan Adnan Polat. Adnan Sezgin'in adı geçince kendime gelir gibi oldum fakat Sezgin'in CV'sinden bahsedince başkan haklı dedim. Adnan Sezgin, İstanbulspor'un manajerliğini yaptığı zamanlarda yaşanmış olan Petkov-F.Bahçe olayını bile unuttum.



Sonra konu Prekazi'den açılınca benim de aklım başıma geldi yavaş yavaş. Aradık konuştuk Prekazi ile futbolcunun durumunu sorduk diyerek girdi Başkan konuya. "Transfer yoğunluğunda görüşemedik" dedi hatta kelime arasında. Mevzu zaten transfer dedim kendi kendime. Transfer peşinde koşarken neden transferi gündemde olan bir adam için konuşmamışlar ki filan derken geri döndüm izlemeye.

Geldiler, görüştük laflarını Adnan Polat'ın ağzından duyunca ise dumur oldum. Nasıl görüştünüz! Ama siz kendi resmi sitenizden yalanladınız. Hani blog reklamı yaptığınız resmi twitter hesabınızdan da link vermiştiniz ya bizlere. Oyuncunun manajeri ile konuşurken az maça çıktığı için rahatsız olduk biz kiralayalım önerisinde bulunduk gibilerinden bir şeyler duydum. Nasıl yani? Şimdi futbolcu bonservisini oynadığı kulübünden almış gelmiş karşında oturuyor. Ona ödenecek parayı konuştuğun sırada sana şu kadar verelim ama kiralayalım önerisinde bulunuyorsun. Menajer fiyat yükseltince (menajerin çakallığı da es geçmemek lazım), kime ödeyeceğim bu parayı, ortada bir kurum yok dedikten sonra yol veriyorsun. Zaten ortada bir kurum olsa sen bu konuşmayı yapamazsın ki yasal olmaz.

Kendi içinde çelişkilerle dolu bir konuşmayla açıkladı Adnan Polat olayı. Son anda Mislimovic transferinde istediğimiz zemin oluşunca vazgeçtik futbolcudan diyemedi. Insua'yı 2 aydır izliyorduk dedikten sonra açıkcası benim için sürpriz oldu ifadelerini kullanınca bir kez daha kendiyle çakıştı. İyi girdiği gecenin sonunda program uzadıkça dağıldı. Rıdvan Dilmen ile Mislimovic&Querasma&Guti merkezli CV tartışmasına girmesi ise dibe vurduğu an oldu. Arada kaynamasın kombine sohbetinde Rıdvan Dilmen maaşlı çalıştığı kurumun ekranında "bizde öyle şey olmaz" derken komple Ntvspor'dan mı bahsetti çözemedim. Unutmadan Rijkaard'ın bir soruya İngilizce cevap vermesini olur arada benimle konuşurken de yapıyor diyerek sohbeti kahvehane saflarına çekmesi ise daha dibe de inebiliyormuş dedirtti bana.

Programın sonunda G.Saray Başkanı gözümüzün içine bakarak gerçekleri çarpıttı belli konularda. G.Saray'ın çıkarları doğrultusunda çevirmiş olabilir konuları. Kendi bileceği iş. İnananlar, inanmayanlardan çok olacakdır bundan eminim. Balık hafızalı bir milletiz ne de olsa. Adnan Sezgin'in bir evi var kendine ait dediklerinde üzülenlerdeniz biz adamın haline.

Bugün Adnan Polat, yarın Yıldırım Demirören ve Aziz Yıldırım'da benzer şovları yapacaklardır. Kendi yayın organlarından temizleyemeyecek kadar fazla olunca günahları. Bu da sorun değil gelsinler anlatsınlar dinleyelim, Yeter ki TV denilen kutu sayesinde misafir oldukları evimizde bize yalan söylemesinler.

Not: Yıllarca ABD ve TFF'de üst düzey yöneticilik yapıp, sadece bir ev sahibi olabilen bir adama futbolu emanet ettiğinizde de fazla kupa kazanmasını beklemek hayalcilik olmaz mı?

2 yorum

  1. bir çelişkiyi atlamışsın. Roy Hodgson toplamda 6 yıl boyunca İsviçre milli takımı ve İsviçre'de 2 farklı takım çalıştırdı. Adnan sezgin'in çok yakın arkadaşı olduğunu söyledi İsviçre milli takımı başında olduğu tarihlerde. Sonra Adnan Sezgin hayatında 1 kere bile isviçre'ye gitmedi dedi. Msn'de falan mı arkadaş olmuş bunlar?

    p.s: net olarak hatırlamamakla birlikte İsviçre'ye gitmeyen karısıydı da demiş olabilir. Fakat hatırladığım "Adnan Sezgin İsviçre'ye hayatında bir kere bile gitmemiştir" şeklinde.

     
  2. Laf-u güzaf A.Ş.
    Mali tablolar, gayr-i menkuller, tüneller, komplolar, yalanlar dolanlar... "Yaptıkları", "yapacakları" ya sonra... Dinledik başkanın ulusa seslenişini ama bizi bırakma başkan diyebilecek var mı sanmıyorum. "I.Geleneksel Şirket Yöneticiliği Sertifika Programı" için idare eder sunumdu fakat ama her şirket-spor kulüpleri acmazına bir çentik daha... Başkanın Polat İnşaat yatırımları özellikle mecidiyeköy-esentepe mevkiinde sürerken ister istemez söylemlerine yansıdı. Neyse hissedarlar olarak hisse"lerimize mi yoksa "his"lerimize mi göre hareket edeceğimize karar vereceğiz.
    Not:Günto'nun ve Rıdva'nın konuşma süreleri toplansa Başkan ile aynı süredeydi nerdeyse. Short -Sharp-Direct...yine olmadı sanki NTVspor

     

Yorum Gönder